Hoe snel leveren jullie?

Alle producten die op voorraad zijn in ons webwinkel leveren wij de volgende dag, vermits je deze op werkdagen voor 22:00 bij ons bestelt.

Hoe kan ik contact opnemen?

Telefonisch zijn wij bereikbaar via telefoonnummer: 06-16381869 van Maandag tot Vrijdag van 14:00 uur tot 22:00 en op Zaterdag van 08:00 tot 18:00 uur. Ook buiten de genoemde tijden kan je ons ook een email sturen. Buiten onze genoemde tijden beantwoorden wij ook uw vraag per email.

Verzenden jullie ook aan België?

Nee, helaas verzenden wij alleen door heel Nederland.

Versturen jullie ook in het weekend?

Ja, op zondag versturen wij bestellingen die in het weekend besteld zijn, dit betekent dat als jij op zaterdag of zondag ( uiterlijk tot 15:00 uur ) bestelt je je bestelling maandag in huis hebt.

Kan ik zelf beslissen hoe laat de bezorging plaats vindt?

Helaas is het voor ons niet mogelijk om de aflevertijd te bepalen, die wordt namelijk door onze vervoerder PostNL bepaald. Als je een track & trace code hebt kun je wel zien in welk tijdvak de bezorger bij jou verwacht te zijn. Mocht er iets zijn waardoor de leverdatum niet gehaald kan worden, dan nemen wij altijd even contact met je op.

Kan ik mijn pakket volgen?

De dag voor de leverdatum ontvang je een PostNL Track&Trace code. Via deze code kan je de datum en het tijdsvak zien waarop PostNL het pakket komt bezorgen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Het is mogelijk om je bestelling te annuleren. Dit kan echter alleen wanneer de order nog niet verwerkt is. Als je de order wenst te annuleren stuur je een e-mail naar info@computershop-millingen.nl met als onderwerp “order annuleren”. Vermeld in de e-mail altijd je ordernummer.

Kan ik mijn order na het plaatsen nog aanpassen?

Het is helaas niet mogelijk om je order aan te passen nadat deze is geplaatst.

Is het mogelijk om een extra product aan mijn bestelling toe te voegen?

Het is niet mogelijk om een extra artikel toe te voegen. Je kunt uiteraard wel een nieuwe bestelling plaatsen.

Ik wil graag een bestelling plaatsen van meerdere artikelen. Is het nog mogelijk om korting te krijgen?

Bij Computershop Millingen staan wij voor een scherpe prijs. Om te zorgen dat dit altijd zo is passen wij dan ook dagelijks onze prijzen aan. Toch kan het zijn dat wij bij grote aantallen een korting kunnen verstrekken. Informeer hier naar via info@computershop-millingen.nl

Wat zijn de verzendkosten voor het verzenden binnen Nederland?

Voor het verzenden van een bestelling binnen Nederland wordt een tarief gerekend van €6,95 per verzending.

Is het mogelijk om mijn pakketje bij de buren af te geven?

Indien de geadresseerde zelf niet thuis is om het pakket in ontvangst te nemen zal het altijd bij de buren aangeboden worden. Je buren zullen wel moeten tekenen voor ontvangst. Niet iedereen wenst dit te doen. Het kan dan ook handig zijn, je buren te informeren dat er mogelijk een pakket aan wordt geboden. Indien het pakket niet afgeleverd kan worden wordt er door de bezorger de volgende dag een tweede poging gedaan. Lukt ook dan het afleveren van het pakket niet dan zal het bij het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt worden afgegeven. Hierover ontvang je een notificatie in je brievenbus.

Waar kan ik mijn eerder bestelde orders terug vinden?

Wanneer je inlogt met het e-mailadres dat gekoppeld is aan je Computershop Millingen account kun je de geschiedenis van je orders inzien. Hierin staan al jouw orders, inclusief een digitale factuur weergegeven.

Een van mijn bestelde artikelen blijkt defect, hoe kan ik deze laten repareren of omruilen?

Je kunt een retouraanvraag bij ons indienen, Klik hier voor meer informatie

Hoe moet ik een retour opsturen naar Computershop Millingen?

Uiteraard mag je voor je retourzending zelf kiezen welke vervoerder je kiest. Wij adviseren je het pakket aan ons te retourneren met DHL for you. Het versturen van een pakket via DHL is voordelig en een DHL verzendpunt zit altijd bij je in de buurt!

Op zoek naar een DHL verzendpunt bij jou in de buurt? Bezoek dan: www.dhlparcel.nl/nl/particulier/parcelshop

Je moet ervoor zorgen dat het product deugdelijk verpakt naar ons wordt opgestuurd. Dit betekent ingepakt in een stevige doos en goed beschermd zodat het product volledig en in goede staat bij ons terug komt.

Kan ik mijn retour zelf bij Computershop Millingen afgeven?

Dit kan inderdaad alleen op afspraak. Houd er wel rekening mee dat wij goederen alleen aan kunnen nemen, ze kunnen dus niet direct voor je worden omgewisseld of gerepareerd.

Hoe lang duurt het voordat mijn retour is afgehandeld?

Het afhandelen van een retour neemt doorgaans 3 werkdagen in beslag. Indien het een reparatie bij onze technische dienst of leverancier betreft kan de afhandeling langer duren. Uiteraard informeren wij jou hierover per e-mail.

Wat zijn de mogelijkheden voor met betrekking tot mijn retourafhandeling?

Dit verschilt per artikel en de leeftijd van het artikel. Hieronder zie je de mogelijke uitkomsten van een retourafhandeling.

1) Je retouraanvraag wordt gecrediteerd indien het volledig en zonder schade wordt teruggezonden naar Computershop Millingen. Indien een retour onder de noemer ‘user abuse’ valt kunnen wij het niet vergoeden. 1x per week worden alle credits verwerkt en ontvang je het bedrag terug op je rekening.

2) We vervangen het product voor een nieuw exemplaar. Als het product vervangen is ontvang je een nieuwe track & trace code om de zending te volgen tot deze bij je bezorgd wordt.

3) Onze technische dienst repareert het product, dit aspect kan meer tijd in beslag nemen. Het artikel moet getest worden om te achterhalen waar het probleem zich nu daadwerkelijk bevindt. In dit geval adviseren we altijd om onze e-mail af te wachten voor een update.

4) Je retour wordt opgestuurd naar de fabrikant voor reparatie. Dit kan enkele weken in beslag nemen. In dit geval adviseren we altijd om onze e-mail af te wachten voor een update.

Binnen hoeveel dagen na aankoop kan ik een product terugsturen?

Elke consument heeft het recht om een product binnen 14 dagen retour te zenden. Om hiervan gebruik te maken dient het product ongebruikt en nieuwstaat te zijn. De kosten voor het terug sturen van uw bestelling zijn voor uw eigen rekening.

Zakelijke aankopen, of bestellingen die zijn besteld onder een bedrijfsnaam vallen onder zakelijke aankopen, en kunnen geen gebruik maken van de consumenten retourrecht.

Moet ik mijn volledige order terugsturen?

Als Computershop Millingen klant is het alleen nodig om de artikelen retour te zenden die niet naar wens zijn of eventueel defect zijn. Als je bijvoorbeeld een moederbord terug wilt sturen dient dit product wel volledig retour gezonden te worden, denk hierbij aan de doos, boekjes, s-ata kabels etc.

Kan ik mijn bestelling afhalen bij Computershop Millingen?

Het is helaas niet mogelijk om een bestelling af te halen. Uiteraard leveren wij jouw bestelling graag thuis, of op een door jou opgegeven afleveradres af.