Vraag en Antwoord

Antwoorden op meeste gestelde vragen

Assortiment

Wat kan Computershop Millingen leveren?
Bij Computershop Millingen bent u aan het juiste adres voor onderdelen en accessoires voor je pc, laptop, mobiele telefoon, tablet, foto camera, video camera, beamer.
Ik kan het artikelen niet vinden in de webshop
Wij zijn nog druk bezig met ons webwinkel, indien uw gewenste artikel nog niet in ons shop vindbaar is, neem dan contact met ons op, wij kunnen namelijk bijna alle onderdelen leveren*
Hoe weet ik of het artikel op voorraad is?
Bij elke artikel in ons webshop staat de actuele voorraad vermeld.
Het artikel is uitverkocht
Als het artikel de status uitverkocht heeft, dan kunt u het artikel niet bestellen, zodra het artikel weer op voorraad is dan is bestellen weer mogelijk.
Hoe weet ik of het artikel geschikt is voor mijn apparaat?
In de artikel omschrijving vind u meestal terug of het artikel geschikt is voor uw apparaat. indien u er niet zeker van bent, neem dan contact met ons op, dan kijken wij het voor u na.

Verzending & Bezorging

Wat zijn de verzendkosten?
Voor elk bestelling, groot of klein, brengen wij € 6,95 verzendkosten in rekening. Wij doen niet aan brievenbuspost, dus u ontvangt een track & trace code zodat u online u bestelling kunt volgen op de website van PostNL.
Tot hoelaat kan ik bestellen?
U kunt 24 uur per dag online bestellingen plaatsen in ons webshop, Indien u voor 22:00 uur besteld, dan heeft u in de meeste gevallen uw bestelling de volgende dag al in huis.
Ik heb voor 22:00 uur besteld, maar niets ontvangen
Het kan wel eens voor komen dat er vertraging optreedt bij het verwerken van uw bestelling. ook kan het voor komen dat het bij PostNL drukker is dan normaal. Mocht de levering van uw bestelling vertraging oplopen, dan vragen wij u geduld te hebben tot de volgende werkdag.
Ik heb de bezorgdienst gemist, wat nu?
Indien u niet thuis was op het moment dat uw bestelling bij u aangeboden werd, dan kan de bezorger het pakketje ook afleveren bij de buren. Indien dat niet mogelijk is zal de bezorger de eerst volgende dag weer het pakketje bij u thuis aanbieden. U kunt altijd de track & trace pagina van PostNL in de gaten houden voor de aflevertijd.
Kan ik het pakket weigeren aan de deur?
Ziet u toch af van uw bestelling, NIET uw bestelling te weigeren zodra deze bij u aangeboden wordt. Als u het pakket weigert, dan duurt het vele malen langer dat uw retour wordt afgehandeld. Het beste is gewoon het pakket aannemen en gebruikmaken van de herroepingsrecht.

Garantie

Hoelang heb ik garantie?
De garantietermijn staat vermeldt bij het artikel op de product pagina in ons webshop. ook ontvangt u bij levering een pakbon waar de garantietermijn op vermeldt staat. BEWAAR ook de pakbon samen met het factuur die u per email ontvangen heeft.
Mijn artikel is defect geraakt, hoe maak ik gebruik van garantie?
mocht het artikel binnen de garantietermijn defect raken, neem dan contact met ons op, u ontvangt dan van ons de retour instructies, en informatie over de verdere afhandeling.
Hoelang duurt het voordat de garantie wordt opgelost?
Zodra wij uw artikel retour hebben ontvangen, controleren wij het artikel op schade. Na goedkeuring krijgt u meestal een nieuw artikelen toegezonden. Mocht het betreffende artikel nier meer leverbaar zijn, dan kunt u er van uit gaan dat wij u het aankoopbedrag ( excl verzenkosten ) terugbetalen. Dit doen wij als service naar de klant toe.
Worden de verzendkosten vergoed bij garantie?
Nee, de verzendkosten zijn voor rekening van de klant, en wordt niet door ons vergoed.
Garantie bij defect door verkeerde montage
De garantie vervalt direct als u onderdelen verkeerd gebruikt en / of verkeerd monteert. Weet u niet zeker hoe u het onderdeel zelf kunt vervangen? Dan raden wij u aan om gebruik te maken van onze reparatieservice.

Herroepingsrecht

Kan ik gebruik maken van de herroepingsrecht?
Ja, u heeft 14 dagen bedenktijd op uw aankoop, let op: Artikelen mogen niet gebruikt zijn zoals telefoon schermen enz, en de beschermfolies, verzegelingen mogen NIET verwijderd zijn geweest!
Hoelang duurt het voordat ik mijn geld terug heb?
Zodra wij uw artikel retour hebben ontvangen, maken wij binnen een aantal dagen het aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug naar u over op het bankrekeningnummer waarmee uw bestelling ook is betaald.
Krijg ik ook de retour verzendkosten vergoed?
Nee, deze kosten zijn voor uw eigen rekening, Wel betalen wij de verzendkosten aan u terug die u heeft betaald bij het plaatsen van uw bestelling. Indien u het artikel defect heeft ontvangen, dan gaan wij wel de retour verzendkosten vergoeden tot max: € 6.95.

Antwoorden op meeste gestelde vragen

Reparatie Service

Welke laptops kunnen jullie repareren?
Wij kunnen vrijwel bijna alle merken repareren, maar dat ligt ook eraan wat er defect is, mochten wij zelf uw laptop reparatie niet kunnen uitvoeren, dan kunnen wij de reparatie ook uitbesteden aan ons externe partners.
Moet ik een afspraak maken om mijn apparaat langs te komen brengen
Ja, wij werken alleen op afspraak met reparatie’s.
Hoelang duurt het voordat mijn apparaat gerepareerd is?
Wij doen ons best om uw apparaat binnen 24 uur gerepareerd te hebben, in het algemeen zijn wij snel met reparatie’s zodat u uw apparaat niet lang hoeft te missen!
Hoe kan ik een reparatie aanmelden?
U kunt u reparatie aanmelden via onze website, of door te bellen naar Computershop Millingen ( Telefoonnummer 0481-843006 ) Op werkdagen zijn wij tot 22:00 uur bereikbaar, dus in de avond kunt u ook bij ons terecht.
Krijg ik garantie op de uitgevoerde reparatie?
Ja, u krijgt garantie op de nieuwe onderdelen die wij hebben vervangen. garantie geldt niet op software, en andere hardware componenten die wij niet hebben vervangen en / of hebben gerepareerd.

Betalen

Hoe kan ik betalen in de webshop?
U kunt betalen via iDeal of bankoverschrijving. Wij raden u aan om te betalen via iDeal aangezien wij uw bestelling dan sneller kunnen verwerken.
Hoe kan ik betalen bij reparatie?
U kunt bij reparatie betalen met contant geld, of met PIN.
Kan ik op rekening betalen?
Voor vaste klanten is het mogelijk om ook op rekening te betalen.
Kan ik pinnen?
Ja, bij reparatie van uw apparaat kunt u ook betalen met PIN.
Hoe kan ik betalen bij service aan huis?
Bij service aan huis kan u zowel contant of met pin afrekenen. Wij hebben alleen geen wisselgeld bij.

Overige vragen

Kan ik een artikel ook komen ophalen?
Uiteraard kunt u artikelen ophalen, LET OP! Bij ophalen gelden de standaard verkoopadvies prijzen in plaats van onze webshop prijzen.
Ik ben wederverkoper, kan ik korting krijgen?
Bent u een wederverkoper dan kunt u uiteraard korting krijgen bij een grotere afname. Neem hiervoor contact op met Computershop Millingen.
Tot hoelaat zijn jullie bereikbaar?
Wij zijn van Maandag tot Vrijdag telefonisch bereikbaar van 14:00 tot 22:00 uur, en op Zaterdag van 08:00 tot 18:00 uur.
Hoe snel krijg ik een reactie per email?
Wij beantwoorden uw email ook buiten onze werktijden, Wij doen ons best om uw vraag snel te beantwoorden.
hoe kan ik Computershop Millingen beoordelen?
Beoordelingen zijn welkom, Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. U kunt ons beoordelen op Google. U heeft hiervoor wel een Google account nodig. maar de meeste mensen hebben al een Google account omdat zij deze ook nodig hebben voor de mobiele telefoon of tablet.
X

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten